"Fakt": Kolejna "wina Tuska". Tym razem chodzi o abonament

Czwartek, 10 maja (08:12)

Jak podaje w czwartek "Fakt" – osoby, które zalegały z opłatami za abonament radiowo-telewizyjny, coraz częściej składają wnioski o umorzenie długów lub możliwość spłaty ratalnej. Tłumaczą w nich, że nie płaciły przez… Donalda Tuska.

Zdjęcie

Donald Tusk /AFP PHOTO / ELVIS BARUKCIC /East News
Donald Tusk
/AFP PHOTO / ELVIS BARUKCIC /East News

"Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi" - grzmiał Donald Tusk w 2008 r. obiecując jego zniesienie.

Jak się okazuje, wielu ludzi uwierzyło byłemu premierowi i postanowiło (skoro i tak zostanie zniesiony) przestać płacić radiowo-telewizyjny "haracz".

Reklama

Niestety, abonamentu nie usunięto, a - jak informuje "Fakt", powołując się na wnioski wpływające do KRRiT - zestresowani dłużnicy, którym komornik "puka do drzwi", winą za swoje błędy postanowili obarczyć właśnie Donalda Tuska.

Niestety, po raz kolejny okazało się, że łatwowierność zwyczajnie nie popłaca.

Więcej w "Fakcie".

Artykuł pochodzi z kategorii: Jeszcze bardziej dziki kraj